Mina tjänster

Som Kost- och hälsocoach har jag arbetat fram ett par olika paketlösningar för dig som vill ha hjälp med ohälsa av olika slag, allt ifrån sjukdomssymptom till förebyggande av sjukdom.


  • Introduktion/Konsultationssamtal: 

Ca 30 min kostnadsfritt på telefon där jag lyssnar på symptombild och önskemål. Därefter jobbar jag fram ett förslag på paketlösning och eventuella tester som bör göras inför första träffen.


  • Grundpaketet: 
Genomgång av enkäter och analys av tester (som bekostas av patienten). Ett förslag på livsstilsförändring (kost, motion och återhämtning) samt motiverande samtal.
En första träff på ca 90-120 min + två återkopplande samtal via telefon. Kostnad: 3600:-


  • Kom igång paketet:
Tidsplan 3-6 månader. Inkluderar ett uppstartssamtal (ca 90-120 min) med genomgång av enkäter och analys av ev tester (som bekostas av patienten). Förslag på livsstilsförändring (kost, motion och återkoppling). Matschema om så önskas, förslag på böcker, recept och inspiration på nätet, löpande mailkontakt, motiverande samtal via telefon efter 1-2 veckor, vecka 8, 10, samt vecka 20. Uppföljningsmöte efter 1, 3 och 6 månader. Kostnad: 9000:-


  • Fristående samtal:
Uppföljningssamtal eller fristående hälsocoaching 900:-/timma.


  • Matkassen:
En tillvalstjänst där du får hem en matkasse med råvaror samt recept för 1, 2, 3 eller 4 veckors hjälp med maten, för att slippa planering och inköp samt känna sig trygg i att det blir "rätt" i början.
- Aip-kassen för läkning
- Paleo-kassen för optimering av hälsa
- Hälsokassen för en sundare livsstil

Under planering. Pris kommer.


Kontakt:
Mobilnummer: 0733-803445
Mail: ninnarosen@gmail.com


Kommentarer

Populära inlägg